سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

بدیعی بازیگر سینما در پی مرگ مغزی ساعاتی پیش در بیمارستان لقمان درگذشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران)ایسنا(، این بازیگر روز گذشته11 فروردین‌ماه به‌دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش آی ‌سی‌ یوی بیمارستان لقمان بستری شد و امروز با وخامت حالش به گفته‌ی پزشکان، دچار مرگ مغزی شده و ساعاتی پیش درگذشت.

رضا داودنژاد همسرخواهر عسل بدیعی، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا،اظهار داشت:مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم.وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.
وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از 11 فروردین ماه در کما بود ظهر 12 فروردین‌ماه درگذشت.

 

مهر نوشت: عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.

 وی از 10 فروردین ماه به دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. با درگذشت این هنرمند اعضای بدن وی اهدا خواهد شد.

 )واقعا بازیگر خوبی بود من که خیلی دوسش داشتم و کلی واسش گریه کردم(

گل تقدیم شماشادی روحش صلوات بفرستینگل تقدیم شما

توسط مینا


[ سه شنبه 92/1/13 ] [ 1:0 صبح ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools