سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

سلام به همه ی دوستای گل گلم.امیدوارم که حالتون خوب خوب باشه.با تعطیلات تابستون چی کارا می کنین؟خوش می گذره؟از اونجایی که من اهل مطالعه هستم و کتابای زیادی می خونم گفتم بد نیس تا کتاب هام رو به شما هم معرفی کنم.پس هرروز یک یا چند تا از کتاب هام رو با خلاصه یا توضیح کوتاهی همراه با انتشارات اون کتاب رو وبلاگ می زارم،امیدوارم که خوشتون بیاد.درضمن من رمان ایرانی نمی خونم و فقط و فقط رمان ها وکتابای خارجی رو که سالیان سال در ذهن خوانندشون حک میشند رو معرفی و براتون میزارم.اگه شما هم کتاب خاصی مدنظرتون هست که ازش خوشتون اومده و دوست داشتین تا دیگران هم بخونندشون یا اگه نظری در مورد کتاب خاصی که من در اون پست گذاشتم داشتین نظر بزارین.مطمئن باشین که بهشون پاسخ میدم.پس نظر یادتون نره ها.برای مثال امروز سه جلد از بهترین کتابای نویسنده ی معروف انگلیسی چارلز دیکنزوفردا هم سه تا کتاب معروف دیگه از همین نویسنده رو می زارم.

1-سرود کریسمس:این کتاب در کریسمس سال 1843 منتشر شد و بلافاصله شش هزار نسخه از آن به فروش رسید.چارلز دیکنز در این اثر با تخیلی بی مرز،چارچوب های زمان را درهم می شکند و رمانی حس برانگیز می آفریند.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن تا به حال ساخته شده اند.

اسکروچ،پیرمردی ثروتمند و سخت دل،در آستانه ی سال نو که شهر غرق در شادی است،خودش را در تنهایی خود زندانی کرده است،ناگهان شب ها اشباحی به سراغش می آیند و اسکروچ تودار و منزوی نمی داند که چه آینده ای در انتظار اوست.

2-الیور تویست:پدر چارلز دیکنز،به دلیل بدهی به زندان افتاد و مادرش که از عهده ی مخارج نه فرزندش برنمی آمد،مدتی پیش شوهرش در زندان زندگی کرد!دیکنز که در کودکی طعم فقر را چشیده بود،الیور تویست را چنان موثرخلق کرد که هم چنان در خاطره ی مردم جهان زنده مانده است.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن تا به حال ساخته شده اند.

الیور،پسرک یتیم و بینوا که از چنگ ارباب سنگدلش گریخته است،در شهر پرخطر لندن تنهاست.چیزی نمی گذرد که او در دام فاگین،پیرمردی شرور که خانه اش پاتوق دزدها و جیب برهاست،گرفتار می شود.

3-نیکلاس نیکلبی:چارلز دیکنز، در نیکلاس نیکلبی،چهره ی زشت فقر و بی عدالتی را-به خصوص در حق کودکان-نشان می دهد.اما او چون بسیاری از اندیشمندان اصلاح طلب واقعگرا،تلخی و شیرینی را به هم می آمیزد و رمان غم انگیزش را با رنگ هایی شاد تزئین می کند.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

پدر نیکلاس ورشکست می شود و با مرگش،خانواده ی بی پناهش را تنها می گذارد.در این میان،رالف عموی شیاد نیکلاس به شرطی حاضر می شود سرپرستی این خانواده را بپذیرد که نیکلاس معاون مدرسه ای شبانه روزی شود،مدرسه ای که درحقیقت زندانی مخوف است.

زهرا


[ دوشنبه 92/4/3 ] [ 5:46 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools