سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

سلام دوستای عزیزم،حالتون چه طوره؟خوبین؟خوشین؟سلامتین؟خوب خدا را شکر!!!امروز می خوام سه تا دیگه از کتابای چارلز دیکنز نویسنده ی انگلیسی رو بهتون معرفی کنم.

4-آرزوهای بزرگ:آرزوهای بزرگ، به عقیده ی منتقدان،خوش ساخت ترین رمان چارلز دیکنز است؛نویسنده ی پرکاری که ده فرزند داشت و گاه برای تامین مخارج زندگی ناچار بود سه رمان را هم زمان بنویسید.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

پیپ،کودکی یتیم،در قبرستان با مجرمی فراری و مرموز برخورد می کند.سپس پیرزنی ثروتمند و دختری زیبا و مغرور به نام استلا در زندگی او ظاهر می شوند.در همان حال،شخصی نامعلوم ثروتی به او می بخشد.اما این سرپرست ثروتمند کیست و عشق پیپ به استلای مغرور،چه سرانجامی خواهد داشت؟

5-دیوید کاپرفیلد:دیوید کاپرفیلد؛با تغییراتی شروع زندگی خود چارلز دیکنز است؛رمانی که به عقیده ی بزرگانی چون تولستوی و سامرست موآم یکی از برترین آثار ادبیات داستانی جهان است و هنوز در سراسر جهان میلیون ها خواننده دارد.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و ازجمله رمان های جاویدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن ساخته شده اند.

«من روز جمعه،ساعت 12 شب به دنیا آمدم و پرستار و عاقله زن های همسایه می گفتند که چون در آخرین لحظات جمعه شب به دنیا آمده ام،سرنوشت نحسی در انتظارم خواهد بود!»اما سرنوشت دیوید پیش از تولدش آغاز شده بود،چرا که او شش ماه پس از مرگ پدرش به دنیا آمد.

6-داستان دو شهر:چارلز دیکنزدر 12 سالگی در کارخانه ی قایق سازی مشغول به کار شد.مجبور بود کرایه خانه بپردازد و به خانواده اش که به همراه پدر در زندان بودند،کمک کند.او در رمان هایش منتقدی خشمگین نسبت به مسایلی همچون فقر و طبقه بندی جامعه ی اشرافی بود.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

چارلز دارنی و سیدنی کارتن ظاهری مشابه،شخصیتی متفاوت و عشقی مشترک دارند.دارنی در بحبوحه ی انقلاب فرانسه،از ظلم و ستم اشرافیت فرانسه گریخته و به لندن پناه آورده است اما برای نجات جان یکی از خدمتکارانش به فرانسه برمی گردد.در فرانسه ی پس از انقلاب،ناگهان پرونده ای قدیمی به جریان می افتد و دارنی گرفتار می شود.اما آیا شباهت ظاهری او به کارتن،برای نجات جانش کافی خواهد بود؟

دوستان عزیزم من شش تا از کتابای بسیار معروف چارلز دیکنز را بهتون معرفی کردم.همشون عالی هستند و ارزش خوندن رو دارند.امیدوارم که شما هم با توجه به این توضیحاتی که دادم از این کتاب ها خوشتون بیاد و تهیشون بکنید و بخوننیدشون.

زهرا


[ سه شنبه 92/4/4 ] [ 12:30 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools