سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

سلام،حال و احوالتون چه طوره؟امروز می خوام دو تا از کتاب های رابرت لوییس استیونسون نویسنده ی اسکاتلندی و کتاب موبی دیک از هرمان ملویل نویسنده ی بزرگ آمریکایی رو بهتون معرفی کنم.

1-جزیره ی گنج:رابرت لوییس استیونسون تنها فرزند توماس استیونسون یکی از بهترین مهندسان شهر بود.او که از کودکی ضعیف و مریض احوال بود،پس از سفر به کشورهای مختلف،سال های آخر زندگی را در سرزمین دلخواهش سامو گذراند.مردم بومی او را«قصه گوی قصه ها»می نامند.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

دریانوردی پیر در مسافرخانه ای می میرد و جیم در صندوقچه ی او نقشه ی گنجی را می یابد.او و دوستانش به جزیره ای دور سفر می کنند،اما دزدان دریایی خطرناکی نیز به دنبال این گنج هستند.

2-دکتر جکیل و مستر(آقای)هاید:نویسنده، ماجرای عجیب دکتر جکیل و مستر هایدرا براساس خوابی که شبی دیده بود نوشت.هنگامی که از خواب پرید«این داستان شگرف هیولایی»را به یاد آورد و بی درنگ مشغول نوشتن آن شد.تمرکز بر شخصیت دو گانه و نشان دادن تضاد دائمی خیر و شر سبب شد که این اثر پس از گذشت بیش از صد سال هنوز محبوب باشد.این کتاب را انتشارات افق و نشر مرکز به نشر رسانده اند و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

دکتر جکیل در وصیت نامه ای اموالش را به شخصی به نام هاید می بخشد.وکیل اترسون،دوستش تصادفی به رازی و حشتناک پی می برد:هاید که چهره ی نفرت انگیزی دارد،مرتکب جرمی شده و چکی بی محل با امضای دکتر جکیل کشیده.وکیل اترسون مطمئن است که هاید برای تصرف اموال دوستش،او را خواهد کشت...

موبی دیک:هرمان ملویل یکی از هشت فرزند خانواده ی روشنفکر و مرفه آلن ملویل بود که در زمان کودکی پدرش را به دلیل ورشکستگی از دست داد.هرمان جوان به اظطرار مالی به هر شغلی روی آورد،اما یاس و بی کاری سرانجام او را به ملوانی کشاند.این کتاب را انتشارات افق و امیرکبیر به نشر رسانده اند و ازجمله رمان های جاویدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن ساخته شده اند.

اسماعیل با استخدام در کشتی صید نهنگ به آرزویش-سفر دریایی-می رسد.اما اهب،ناخدای کشتی،خیلی زود ماموریت واقعی اش را برملا می کند.او می خواهد از موبی دیک،نهنگی که پایش را قطع کرده است،انتقام بگیرد.

زهرا


[ چهارشنبه 92/4/5 ] [ 6:23 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools