سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

سلام دوستای خوبم.خوبین؟خوشین؟سلامتین؟امروز می خوام دو تا از کتابای جان اشتاین بک نویسنده ی آمریکایی به نام های مروارید و ماه پنهان است را بهتون معرفی کنم.همچنین کتاب کنت مونت کریستو از الکساندر دوما یکی از مشهورترین رمان نویس های فرانسوی و بابالنگ دراز از جین وبستر نویسنده ی آمریکایی رو بهتون معرفی کنم.

1-مروارید:مروارید،اثری با بار تمثیلی فوق العاده،تلفیقی از افسانه و واقعیت است که برشی از زندگی سرخپوستی مکزیکی را به تصویر می کشد.این رمان،از بهترین آثار جان اشتاین بک،خالق رمان خوشه های خشم به شمار می رود.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

کینو،مردی تنگدست،روزی مرواریدی بی نظیر صید می کند.اما مروارید که می تواند همه ی آرزوهای او و خانواده اش را برآورده کند،آرامش او را به هم می زند.کینو و همسرش شبانه از روستا می گریزند،اما مردانی مسلح در تعقیبشان هستند.

2-ماه پنهانست:این کاتاب دررابطه با زندگی کشاورزی جوان است که به جنگ رفته و اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد.این کتاب را انتشارات عارف به نشر رسانده است.

کنت مونت کریستو:الکساندر دوما(پسر)که ژنرالی فرانسوی بود،براساس اسناد بسیاری که به دست آورد،رمان های ماندگاری خلق کرد که زمینه ی همه ی آن ها تاریخ فرانسه است.کنت مونت کریستو یکی از مشهورترین آثار کلاسیک جهان است.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

ادمون دانتس،دریانوردی جوان،به خاطر حسادت بد خواهانش،سال های تلخی را در جزیره ای وحشتناک زندانی می شود و از عشقش دور می اقتد.روزی در زندان راز گنجی در جزیره ی مونت کریستو بر او فاش می شود،اما او نخست باید از آن جزیره ی مخوف بگریزد.

بابا لنگ دراز:جین وبستر از بستگان مارک توین بود.جین فرزند بزرگ خانواده بود و در کودکی با جد مادری،مادربزرگ و مادرش زیر یک سقف زندگی می کرد.او در چهل سالگی،پس از به دنیا آوردن دخترش،بر اثر تب زایمان درگذشت.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن ساخته شده اند.

یتیم خانه نود وهشت بچه دارد که دختر هفده ساله،جروشا ابوت از همه بزرگ تر است.او از صبح تا شب سرپاست تا دستورات رئیس عصبانی پرورشگاه را اجرا کند.اما او با وجود همه ی این تلخی ها،قلمی شیرین دارد و خوب می نویسد.در این میان،یکی از اعضای هیئت امنای پرورشگاه-که می خواهد نامش محفوظ بماند-تصمیم می گیرد او را به دانشگاه بفرستد و تنها خواسته اش این است که جروشا برایش نامه بنویسد.

جین وبستر یک کتاب دیگر به نام هیولای عزیز را هم نوشته که من تعریف آن را خیلی شنیدم ولی متاسفانه تا حالا آن را نخوندم تا توضیح کوتاهی براتون بنویسم و با اون کتاب آشنا بشین.

زهرا


[ جمعه 92/4/7 ] [ 6:44 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools