سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ

دوستای عزیزم،پنجشنبه نتونستم بیام تو وب و بهتون کتاب معرفی کنم به خاطر همین امروز بیشتر کتاب تو وبلاگ می زارم.دو تا از کتابای جک لندن نویسنده امریکایی رو قراره امروز تووبلاگ بزارم.

1-سپید دندان:جک لندن از ده سالگی شغل هایی چون روزنامه فروشی،دریانوردی،کار در کارخانه ی کنسرو سازی و کارگاه لباس شویی را تجربه کرد.او در چهل سالگی،هنگامی که از راه قلم ثروتمند شده بود،در اثر سکته ی قلبی درگذشت.بهترین آثار جک لندن،درباره ی سگ هاست.این کتاب را انتشارات افق به نشر رسانده است و از جمله رمان های جاویسدان جهان است که فیلم ها و کارتون هایی از روی آن ساخته شده اند.

سپید دندان،گرگی از نژاد گرگ و سگ،از لحظه ی تولد دنیایی ناشناخته را تجربه می کند.آیا او می تواند بر سه گروه از دشمنانش-انسان های خشن،حیوانات وحشی و طبیعت ناسازگار-غلبه کند؟

2-آوای وحش:آوای وحش،آوای وفاداری و عطوفت است!

آوای وحش، آوای تمدن وحشت انگیز است!

آوای آمیزش،مهر و نفرت است!

پیکار سرشت انسان و خوی حیوان است!

آوای وحش،«حقیقی»است که رنگ«افسانه»گرفته است!

اما کدامین را؟

-دریدن،به فرمان«چماق و دندان»سر نهادن؟!

ویا...

-دوست داشتن،و به دنیای پاک و مهر آمیز روی آوردن؟!

...به هر حال،

شاید اصالت و تکاملی در هیچ یک نباشد...پس...

این کتاب را انتشارات افق و غزالی به نشر رسانده اند و از جمله رمان های جاویدان جهان است.

باک سگ نیرومندی است که در خانه ی اعیانی قاضی میلر از همه ی سگ ها ارج بیشتری دارد.مردم گروه گروه به دنبال طلای زرد به قطب شمال هجوم می آورند و در این میان،مانوئل-باغبان خائن-باک را می فروشد و باک از روزهای شومی که انتظارش را می کشند،بی خبر است.


زهرا


[ جمعه 92/4/7 ] [ 7:3 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools