سفارش تبلیغ
صبا ویژن

marefatia
سلام به همه ی دوستای گل خودمون!!! ما5دوست(مینا،نرگس،حنانه،زهرا و صبا)تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ عالی درست کنیم و این کارو کردیم و امیدواریم که با کمک تک تک شما بتونیم وظیفه مون رو به خوبی انجام بدیم. 
قالب وبلاگ
به نام او و یاد او که خالق است
بهترین بابای هستی سلام!
سلامی به گرمی وجودت و سلامی به دستان پر مهرت!
هر روز انتظار لحظه ای را میکشیدم تا خوبی هایت را جبران کنم و امروز،امروز که روز توست،بهانه ای دارم برای از تو گفتن!
همواره با عشق برایم زحمت میکشی تا مبادا برای لحظه ای غم میهمان زندگیم باشد!
ای مهربانم!همیشه با آمدنت گل های شادی و طرب را به بستان زندگیمان هدیه میکنی!
ای چراغ راهم!انگار دارم با قلاب های ذهنم کلمات را به هم گره میزنم تا محبتم را به تو توصیف کنم اما نه،کلمات توان چنین مسئولیت عظیمی را ندارند و همه شان در برابر مقام پدر قامت خم کرده اند!
آری عشق دختر به پدر را تنها نقاش عشق با قلم محبت قادر است بر صفحه ی قلب دختری که سراپای وجودش عاشق توست ترسیم کند!
پدرم!در کودکی هیچ گاه این درس را یادنگرفتم که معلم می گفت:
((بابا آب داد،بابا نان داد))زیرا وجودم به این باور رسیده بود که بابا به من خوشبختی داد بابا به من زندگی داد.
حقیر پدر:مینا
دوست داشتندوستای خوبم شما هم برای پدراتون نامه بنویسین و برامون بفرستین من با اسم خودتون توی وبلاگ میزارمدوست داشتن

[ دوشنبه 92/3/6 ] [ 7:13 عصر ] [ marefat students ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلااااام به همه ی دوست جونیامون.امیدوارم که حالتون خوب باشه.ما پنج تا دوست یعنی زهرا، صبا، مینا، نرگس و حنانه یه روز تصمیم گرفتیم برا خودمون یه وبلاگ درست کنیم و اسم کلاسمون رو هم روش گذشتیم.امیدوارم که از وبلاگمون خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره هااااا....بازم بهمون سر بزنین.نظراتتون هم قابل احترامه و توسط نویسنده ی همون پست پاسخ داده می شود.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
Susa Web Tools